Nu är vi tillbaka!

Ja, det har blivit en liten paus här inne på bloggen.
Vet inte riktigt varför men mycket har hänt de senaste
2 månaderna!
Tilde har växt massor, nu har vi börjat med smakportioner
och det går jättebra. Hon är ett matvrak som stora delar
av släkten ;-). Det blir gröt på morgonen och olika smakportioner
till lunch. Hon är en riktigt glad unge som sover bra, är glad
när hon är vaken och är sällan ledsen.
Felicia trivs bra på sin förskola tillsammans med Noel. Synd att
hon ska sluta nästa vecka eftersom vi ska flytta till Malmö.
Hon snackar hela tiden! Det kommer en del roliga kommentarer
då och då! Igår t ex fick hon syn på min Nalle Puh nyckelring i
min nyckelknippa. Då tittar hon på mig och säger: Titta Nalle Puh,
vad busigt mamma!
Jag frågade henne även om hon ville ha mer
välling en kväll när hon hade druckit upp. Då svarar hon:
Nej tack det räcker så!
Om ett par veckor flyttar vi till Malmö.
Har insett att avståndet till jobb är lite för långt när man bor här ute.
Så det är dags att börja packa igen!
Vi har även haft dop för Tilde den 24 september. Då överraskade vi
även släkt och vänner med ett bröllop.
Alla i kyrkan såg väldigt förvånade ut när bröllopsmarschen började
spela. Vi ville inte ha ett stort bröllop så det blev perfekt eftersom det
var Tildes dag!
Så nu heter hela familjen Ahlgren!
Vi firade med att åka till Cypern på semester!
Resan gick jättebra och Tilde sov nästan hela resan dit och hem.
Felicia har dansat på minidisco och träffat idolerna Lollo och Bernie
nästan varje dag. Det blev sol och bad.
Fick en jättefin bukett blommor av kollegorna på jobb som uppvaktning
efter bröllopet!
Bilden nedan är från ansiktsmålningen på hotellet där Felicia blev
en dalmatiner.
Fler bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Eva

HURRA Malin ÄNTLIGEN nya bilder! Saknar DOCK lite bröllopps bilder!

Vilken liten SÖTNOS Tilde är!! Åååh! hoppas på lite Malmö stopp i vinter så kommer jag och hälsar på er!

STOR KRAM Eva

2011-11-05 @ 10:43:58
Postat av: Eva

ÄNTLIGEN MALIN! Du är ju inte snabbast i världen på att lägga upp bilder men ÅH så kul det är när dom kommer! Jag kikar alltid in här då och då . Hi hi:) GUD så söt lilla T är!!!!

BRÖLLOPS/DOP bilder eftersökes av oss här på kontoret :)

Stor KRAM Eva

2011-11-06 @ 10:12:44
Postat av: Eva

ha ha glömde att jag redan skrivit :) hi hi

2011-11-06 @ 10:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0