3960 gram

Ja, den lilla prinsessan ökar i vikt.
Hon har gått upp 400 gram sedan senaste
invägningen förra fredagen.
Sköterskan på BVC undrade om jag har
creme fraiche i mjölken haha.
Skönt och veta att hon går upp som hon ska
iallafall. Allting går bra här hemma.
Tilde äter och sover mest. Det blir
kortare stunder i babysittern också.
Felicia är ganska intresserad av henne
men vill mest leka med mig eller Henrik.
Hon vill ha mycket uppmärksamhet men
det är inte så konstigt.
Nu är det snart bara en vecka kvar tills vi
blir skåningar. Det packas för fullt här hemma.
Imorgon får vi besök av mormor Tina och Rolle.
De vill så gärna träffa den nya familjemedlemmen.
Det ska bli kul att ses igen.
Sova är min favoritsysselsättning!

Kommentarer
Postat av: Christina

En sån söt liten sömntuta.

Kram från Christina o Lasse

2011-06-18 @ 19:32:37
Postat av: Eva

Lilla sötnosen!

Nu har jag, Linda, Björn , Andreas och Christina varit inne och kikat på sidan och jag har addat på favoriter så jag skall komma ihåg att gå in och kolla varje dag så nu får ni uppdatera :)



Här är som valigt i GBG, Iron Maiden och Metallica på Ullevi i helgen så dö fullt med folk och varmt :) Gör skönt!



Saknar att ge någon chocklad varje dag och någon som svarar på allt när jag vänder mig om :(



Hälsa Henrik!



Kram Eva

2011-07-03 @ 14:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0