Inskolning

Då har dagislivet börjat även
för vår familj.
Varje dag mellan 9-14 är vi på
dagis. Felicia tycker att det är jätte
skoj. Hon är väldigt social så det
är inga problem att leka med en
massa andra barn.
Hon sover inte så länge där vilket
gör att hon är väldigt trött redan
vid fem tiden på kvällen. (Som
många av er vet sover hon gärna
middag i 3 timmar annars).
Idag for hon iväg på dagis och jag
trodde att hon gått in i det andra
lekrummet. Men så kommer en
annan mamma bärandes på henne.
Då visade det sig att hon stått och
tvättat händerna och tagit tvål och
börjat schamponera håret med det.
Så nu är hon ren iallafall ;-)
Idag gick vi föräldrar ifrån en timme
vid fruktstunden och hon saknade inte
mig det minsta.
I onsdags var vi på ultraljud. Allt såg bra
ut och det räknades ut att den beräknas
att komma 11/6. Det är tydligen en väldigt
livlig krabat där inne för det var svårt att
få bra bilder då den rörde sig hela tiden.
Jag känner inte så mycket än så det var
kul att höra att den rör sig mycket mer
än vad jag märker.
Vad det blir kollade de inte inte så spänningen
håller i sig några månader till!

Kommentarer
Postat av: Faster Lisa

Hej, Vad roligt det är att läsa er blogg! SÅ fina bilder! Saknar lilla Felicia såå! <3 Keep up the good work! :)



Många kramar av Faster

2011-01-18 @ 07:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0