Sjukstuga

Felicia är sjuk! I snart en vecka har hon
varit dålig och det är första gången det har
hållt i sig så här länge. Jag fick hämta
henne på dagis i tisdags och sen dess
har hon haft feber, förkylning och kladdiga
ögon. Hon vaknar på morgonen och kan inte
se något.
Febern släppte igår men hon hostar något
hemskt. Var hos läkaren och fick utskrivit
Bricanyl så att hon förhoppningsvis kan andas
bättre. Det värsta är att hon inte har ätit något
sedan i onsdags och då åt hon en macka.
Hon dricker visserligen och har även fått i sig
lite yoghurt varje dag men hon blir bara smalare
för varje dag. Idag försökte jag ge henne glass
eftersom det märks att hon har ont i halsen men
hon vägrade. Hur många barn vill inte ha glass?
Hoppas det blir bättre snart eftersom hon har varit
feberfri i två dagar nu,
Idag blev istället Henrik sjuk med feber och ont i
halsen. Hoppas jag slipper undan!
Annars är allt bra med mig och den lilla i magen.
Hon sparkar väldigt mycket. Det är verkligen liv
och rörelse där inne. Var på 3D ultraljud i tisdags
och fick äntligen se henne. Ganska lik Felicia men
det är svårt att avgöra. Vi får vänta cirka 8-9
veckor till. Kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0