Sjätte tanden har kommit fram

Idag lyckades jag äntligen få
mig en titt i Felicias mun.
Hon är duktig på att gömma
sina tänder. Det visade sig
att den fjärde tanden i
överkäken har tittat fram.
Så nu har hon två tänder
där nere två framtänder
där uppe och vars en tand
på varje sida om dessa.
Inte konstigt att hon är
gnällig ibland. Det måste
göra skitont när tänderna
tränger igenom tandköttet.
Vi försöker få Felicia att
sova längre på morgonen.
Så nu har vi kortat ner hennes
sovningar på dagarna
och försöker hålla henne
vaken så länge så möjligt
på kvällarna. Än så har
det inte blivit något
resultat men det tar kanske
några dagar.
I morse vaknade hon 05.45,
det var iallafall bättre än igår
då hon vaknade 05.00!!!
Det är nu vi får tillbaka för
alla sovmorrnar hon har haft
tills hon var 9 månader!
I förrgår gick jag upp med henne
och gjorde välling i vanlig
ordning. 310 ml fick hon
som vanligt. När hon druckit
detta började hon gråta som
bevis på att hon fortfarande
var hungrig. Jag gjorde 60 ml
till. Hon slukade detta fort
och skrek igen. Jag gjorde
ytterligare 60 ml välling.
När denna var uppdrucken
skrek hon igen. En tredje
gång gjorde jag 60 ml.
Hon drack upp allt men var
sedan nöjd. Ungen drack
alltså en halv liter
fullkornsvälling!!! Det är
knappt så att jag hade
orkat det haha....
Får väl ta med oss
en extra vällingpaket till
Thailand!
Nedan kommer lite
nytagna bilder

Spanar vid bordet

På språng utan byxor

Provar sina skor och spanar på kläderna som ska med till Thailand

Hoppgungan är fortfarande poppis! Hoppar som en känguru

Verkar ha en viss kärlek till skor! Typisk tjej eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0