Ännu en fredag

Igår kom vi hem från Malmö.
Åkte dit förra fredagen.
Jag jobbade hela helgen
i Malmö men vi hann ändå
med lunch med våra
kompisar eftersom Jenny
ska flytta tillbaka till Tyskland.
Var även hemma hos farmor
och firade hennes födelsedag.
Resten av veckan har spenderats
med morfar, moster och kusin Noel.
Har även varit hemma hos mormor
och ätit ett par supergoda
middagar.
När vi skulle hem igår så lämnades
vi av på cemtralen i vanlig ordning.
Det var en halvtimme tills tåget
skulle gå. Då inser Henrik att han
har glömt sin data hemma hos
min pappa. Så han fick köra
och hämta den. Henrik var så
nervös att han inte skulle hinna
med tåget eftersom han vr tvungen
att han sin dator. Men vi hann.
Gick på ett par minuter innan
tåget rullade mot Göteborg.
Imorse när vi vaknade så var
det -14 grader. Ska inte gå
ut idag. Men solen skiner
iallafall. Imorgon är det dags
att jobba igen och sen är det
babysim!
Nedan kommer lite roliga
bilder!

Spaghetti med saffransås och crabsticks är gott!

En tur med pulkan var intressant! Är påpälsad till tusen!

Mycket att titta på under färden!

Lunch med hela gänget

Prinsessan somnade efter en stund! Det är tufft att vara på kalas!!!

Mormor var snäll som gav mig välling

Fondue stod på menyn i söndags!

Djur i bur

Vad händer?

Premiär för den nya bilstolen

Pappa pappa en sån här vill jag ha!

Eller kanske en sån här!

Väntar och väntar på att mammorna ska bli klara

Hemma igen och leker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0