Hemma igen

Då var turen i Malmö över för
denna gången.
Vi har hunnit med att träffa
alla kompisar, umgås med
familjen och gå på bio.
I onsdags var jag, Henrik
och mamma och såg
Avatar i 3D som jag skrev
i förra inlägget. Det var
skithäftigt! Se den om ni
inte har sett den!
I lördags jobbade jag
och på kvällen var vi
hos mamma och Rolando
och åt middag. Supertrevligt!
Jobbade även igår. Det
är kul att träffa sina andra
kollegor också än bara de
i Göteborg.
Idag var det då dags att
åka hem. Vi fick åka
ersättningståg eftersom
det var fordonsbrist enligt
SJ. Det var ok för då
fick vi plats med vagnen
stående så Felicia låg
och sov där någon timme.
När hon vaknade fick
hon fruktpuré och precis
när hon var klar var vi
framme i Varberg och
då får vi veta att vi
ska åka resten av
resan med buss då det
hade skett en olycka på
tågspåret. (Visade sig
senare att det hade varit
en dödsolycka). Vi kom
med en buss och Felicia
var glad nästan hela
vägen till Göteborg.
Vi blev allt som allt
bara en timme sena.
Men nästa gång ska
vi ha med oss två
burkar med mat
till prinsessan för
man vet aldrig vad som
kan hända.
Veckan som kommer
blir lugn. Henrik ska
till skolan och jag
och prinsessan ska
vara hemma och
ta det lugnt.
Bilder från helgen
kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0