Fler bilder från sommaren 2010

Innan jag skriver här så måste jag
bara skriva följande:
En liten flicka har kommit
till världen!
Igår morse fick äntligen
Anne och Nico träffa
sin lilla prinsessa!

Idag skulle Felicia äntligen börja
babysimma. Som hon har längtat
efter detta. Plaskandet i badkaret
kommer inte i närheten av att bada
i en stor bassäng. Tyvärr så var den
inte uppvärmd så simmet får vänta
tills nästa lördag istället.
Här kommer bilderna som utlovat!

Utforskar trädgården en blåsig dag

Jordgubbar är så gott!!!!!!!

Rabarber går att äta råa

Oj, vilket gap! Prinsessan blev lite rädd (besök på Universeum)

Titta Pappa! Fiskar!

Pappa astronaut

Fortare! Tut tut här kommer jag!

Kusinerna är ute och seglar

Vad snäll du är Erik

Kvällsdopp vid Mollösund, Orust

På kvällen åt vi krabba på båten. Söt va?

Jag var nog inte så hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0