Bröllop i Malmö

Idag är det den stora dagen!
Min lillasyster ska gifta sig.
Det blir stort bröllop med 85 
personer.
Vi är med andra ord i Malmö
på besök just nu.
Kom hit i torsdags kväll.
Prinsessan sov nästan hela
tågresan (men vem är förvånad?).
Igår var vi på mini kräftskiva hos
Anne och Nico. Virre och Jonas 
var också där. Det är så kul att
träffa alla varje gång eftersom vi
inte ses så ofta.
Felicia var på sitt bästa humör
och pratade som bara den.
Hon fick även träffa en hund
för första gången och det
tyckte hon var intressant.
Lyckades t.o.m. slita av
lite päls från stackars Lia.
Bilder från vår tripp i Malmö
kommer senare eftersom jag
inte har sladd med för att lägga
in bilder.
Vi märker att det är en del som
läser bloggen men det är sällan
någon som skriver kommentarer
till den. 
Det får ni gärna göra. Det är alltid 
kul att se vem som läser vad vår
lilla familj hittar på!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag skriver mer än gärna=) Jag är inne dagligen och ser vad ni hittar på för skoj och framförallt för att se lilla Felicia växa. Då blir det bröllop idag. Ses då. Kramar Camilla

2009-09-12 @ 10:34:51
URL: http://diltons,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0