21 dagar kvar...

Söndag och massa saker att göra tycker 
jag hela tiden! :) Skulle man inte få vila
på den "heliga dagen"? 

Har haft 2 stycken HLR kurser för föräldrar
så de kan använda "förhopnings inte" på 
sina egna barn. Mckt trevligt att göra något
som betyder något myckt för någon annan.

Vi satte ut även en annons på blocket.se
angående lägenhet som vi söker i Göteborg
från september. Vi fick faktiskt tills denna stund
6 stycken svar - otrolig kraft den där blocket.se 
har måste jag säga. Ett par intressant objekt
har dykt upp - men mest intressat var...
Nja det tänker jag inte säga eftersom det inte 
är säkert än - men jag kan läska er med öppen
spis, 40 kvd vardagsrum, stora fönster och 25 kvd
altan. Kan det bli bättre? :)
Vår annons finns på:
http://www.blocket.se/vi/21630517.htm
Malins mage växer och växer,
men vår lilla Felica har bestämt sig att inte
komma ut ännu - hmm... När kommer du hjärtat?

På onsdag skall vi till Stenungsund - där vi skall 
hälsa på Mamma och Joakim, Erik och Emma
som fyller 25 år!! Yeah! Kul - det var ju förra året
man fyllde det - eller NOTTTT! :)

Har köpt lite mer saker till vår framtida bebis.


Något att byta sin böljer när är ute med sin...


...vagn...

Och sen så har vi en hel del andra saker... 
Men kan ju inte få plats med allt...
Nu är det Hockey VM-final - och sen plugga drömmar!

Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0