12 dagar kvar...

Då var det tisdag och helgen har varit full med aktiviter!
Nynne, våran Danska vän, har varit på besök hela helgen
och vi har varit runt i hela stan och snurrat...
Jag har även varit igång med matlagning hela helgen,
Tacopaj på fredag och mousakka på lördag med tsasiki och
pitabröd och hela tjotahejti! Mckt gott! Och igår fick
vi besök av Mormor Tina som jag bjud på vegetariskt
färska champions/grädd/vitlölks blandning med pasta
som verkade fungera som uppskattning! Väldigt trevligt
att Mormor Tina var på besök och fick träffa Farmor Tina
(just det båda våra mammor heter Tina!) och vi alla en
mckt trevlig lunch på Sjöbaren i Haga! Mysigt i Haga!
Där skulle man bo...

...och appropå boendet har vi något nytt på gång (men 
vi gör det inte offentligt förren något skriftligt finns!
Principsak som jag har...) Men vi får se vad för roligt
vi har som överraskning - KANSKE! :)

Och Malin och magen mår så bra och rör på sig ovanligt
mycket hela tiden - är barnet redan överaktivt innan det
kommit ut? Kanske ärver min energi att göra saker och ting?
Hahaha... stackars barn! Eller jag menar Lyckliga Felicia!

Idag har även köpt (ännu en gång) babyklädder till
den lilla Felicia som skall komma snart förhoppningsvis!
Man kan ju inte låta bli att slinka in på olika butik och
"sukta" efter kläder (just det - även jag kan inte detta!)
Köpte en jättefin grön kläning på Lindex och 
mörkblå sammet byxor och en liten body (cant get för
lite bodys - tror vi har 523 stycken nu - kanske överdrev
något...) och det var ingen body - utan en tröja såg jag nu! 
Och det kan man ju bara fylla på!

Vi fick väldigt fina kläder från både Nynne och Trevliga
farbrorn Rolando - Många tacks skall ni ha! :)

Vi såg även vår åkpåse som vi beställt i sommar och vinter
modell på Åhlens. Åkpåsen är från Elodie Details 
och är en superbra grej efter som vi inte kommer behöva
något lakan (som vi säkert köpt ett par stycken av redan)
i våran vagn. Väldigt simpel och kan bytas på toppen till
en sommarmodel som är lite luftigare... Och vi skall ha
lakan i botten! bara...

Fick inbjudan till Erik Liam Andreas Jakobson´s dop
den 28 juni - då skall jag bli Gudfader! Yeah! :)
Man tackar för en vacker inbjudan också!


Nej nu sätter jag in lite bilder på saker vi köpt och
Malins lilla mage! Kläderna finner ni på: www.lindex.se


Något att ha sina små ben i....


...och denna skall man ha när vill vara lite färgglad! :)....



...och denna när man vill vara vacker! :)...

...och här är llla "nästet" som den lille kommer krypa ut ut snart... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0