Snart två veckor...

...är vår lilla prinsessa. I morgon på lördag
väger hon säkert det dubbla som hon gjort 
tidigare. :) 

Igår fick vi veta att våra vänner från föräldrargruppen
fått barn - gud vad va bra - och varför får alla så
stora barn på 4 kg när de föder. Låter som
en pärs att ta sig igen om måste jag nog säga...

Varje dag nu har vi varit på långpromenad så
att vi får lite motion och frisk luft för det lilla barnet :)
Känns en del att ta sig och ner för backarna i 
Johanneberg, men det är bra för kroppen! :)

Idag kommer vi få skånebesök, 
det skall bli mycket trevligt med tanke att det 
var länge sen vi såg dem sist!
Och så skall jag ju göra smarig mat
- MUMS! :) 

På lördag måste jag upp till Stenungsund
och jobba på lägret. Plocka fram saker
och ha båtundervisning. Skall bli roligt,
men det är klart jag kommer sakna min
två prinsessor under dagen. Är ledig dock
på Söndag, måndag och tisdag. Sen jobbar
jag onsdag-torsdag, ledig fredag (midsommarafton)
och lördag (midsommardagen) och sen jobbar
4 dagar i sträck. Men vi kommer ju bo hemma
hos min mammas och eddys lägenhet i Stenungsund
eftersom de kommer vara i Krotatien i några veckor.
Det blir toppen, eftersom jag inte kommer ha specielt 
långt till jobbet då! :) 

Nu skall vi alla tre upp och hoppa,
frukost väntar runt hörnet, 
men först....

...kallar blöjbyte,
Dags att vakna och äta mer maaaaaaatt :)



Det bästa Felicia vet är att sova på sidan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0