Snart en vecka...

sen vi åkte in skulle förlossa vår ängel!
Tänk att tiden går så fort!

Amningen fungerar väldigt bra nu,
kanske för bra - hon äter ju som en
häst! :) Och skiter som en... ja, vad
vet jag - men speciel färgkombinationer
är det i alla fall! Mums! Det gäller inte
äta choklad i samband med blöjbyttning...
Hon är som sagt duktig på avföring,
sen vi kommit hem har vi använt 35
böljer och det är sen i TISDAGS!
Ja ja.. det är väl bra att vår ängel
får ut det en väg i alla fall....

Malin mår jättebra, vi båda är lite
trötta men det är ju så när man är
småbarnsförälder nuförtiden! Tänk
hur många vuxenpoäng detta har
gett oss... Man plannerar allt kring
henne, och dygnet har minskat
till endast 4 timmar, hennes mat
tider imellan. Skall bli spännande
att se vad hon väger på måndag,
jag gissar på att hon gått upp 250 gr
sen sist, och Malin gissar på 200 gr.
Hon ser inte ut att ha gått speciellt
mycket, hon är ju så liten liten liten...

Imorgon skall jag åka till Stenungsund,
för en information på ett läger jag jobbar
på i sommar. Stannar bara på förmiddagen,
då jag kommer vara pappaledig resten
av dagarna. Skall dit nästa söndag också
och sen startar det...

Och imorgon är det match!
Sverige - Danmark! Hoppas man får
se matchen, kommer inte ihåg när den
går bara, men det är ju en supermatch!

Ännu bättre lär söndags final i Franska Öppna
bli, för Söderling är ju i Final!!! Det är ju helt
otroligt! Den match måste jag försöka se!
:) Känns som jag profilerar mig som sportnörd nu...

Nästa Fredag kommer Moster Maria, Kusin Noel
och Morfar Kjell på besök från skåneland,
det skall bli riktigt kul att träffa dem - och att
de får träffa vår ängel!

Skall passa på att tacka ännu en gång
för alla fina gåvor Felicia har fått!
Hon har en hel del kläder och andra
saker att använda nu! Tusen hjärligt
tack säger den lilla ängeln....


Jättefina rosa och vita kläder... :)


...och rött är ju oxo jättefint....


...prinsessor gillar ju rosa och roliga leksaker...

Ännu en gång,
tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0