Nu rullar...

...pengarna snart in på konto,
då skatteåterbäringen är nära! :)
Jag får nästa 10 laxar tillbaka,
och Malin får en del med. Så det
är ju riktigt bra att dryga ut vår semsterkassa
med! :)

Lilla prinsessan mår bra, 
hon äter, äter, äter,äter... och
sover ibland när hon känner för
det! :) Hon sover väldigt bra på nätterna,
får mat vid 23, sover till 3-4, äter en halvtimme,
sover till 8 på morgon. Hon är väldigt
lätt! :) Men hon kan även skrika till
om inte får mat - bestämd liten dam.
Det är ju svårt för en liten bebis att
säga till när är hungrik! Skrick på,
mjölk finns det hos malin, 
det har jag sett.... MASSA! :)

Vi har fått papper från skatteverket att
vi skall anmäla hennes namn. Vi 
vet vad hon skall heta, men vi
skall "offentliggöra" det fulla namnet
när vi fått igen faderskapsintyget. :)
Vi väntar på det pappret också! :)

Fick även papper från försäkringskassan
ang pappa dagar. Så nu har jag plannerat
in 9 dagar som jag skall vara ledig med min 
underbara hjärta och fina Malin! :) 
Fick till det så att det blev några dagar
i rad - det är ju jättebra!
Det kommer bli en kanonsommar framför
oss! OCh snart på fredag kommer vi
få fint besök från Skåneland - då 
bjuds det på Tacopaj och ungsstekta hallon
Mums Mums! :)

Nu skall vi snart få besök av
Jennifer som äger babysimmet som jag jobbar
för, skall få låna en bärsele så jag kan bära runt 
min ängel. !:) 

TJohop!

Happy Family hälsar till ALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0