Nya bodies till "knut/knutelina"!

Tjoho! Då har jag varit på stan igår och köpt loss en hel del
klädder till "knut" som ligger malins mage just nu!
Mamma var med och valde ut många trevliga plagg, 
(Tack Mamma!!!)
hoppas det går igenom fasionGurun Malin!

Kokar lite stuvade macaroner och brysselkål, ('mums!!!)
och förbereder mig för mera babysim i eftermiddag (6 grupper).
Har redan haft 4 grupper på morgonen med lite äldre barn.
Och imorgon skall jag ha 2 grupper till på morgonen.

Plus detta skall jag på 30-års fest hos Mimmi ikväll, (skall bli skitkul!)
och imorgon söndags middag hos Pappa (Mera mums!)

Hinner jag med mig själv??? :) Knappt....

Just det skulle man plugga också kanske? Hmmmmm,.......


Kommentarer
Postat av: Maria

Nawww vad söta kläder! =) Hela Pluttens byrå är full med kläder nu, han har nästan mer än mig ha ha ha.. hoppas allt är bra med dig.. kikade mest in för att säga hej!

2009-02-07 @ 14:00:44
URL: http://mariiiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0