Hej & Välkomna!

Tjoho! Då var min "blogg" oskuld genomförd - kändes inte ens ont...

Henrik Edvard Andersson egna lilla blogg...

Nu har jag suttit hela dagen med arbeten för skolan 
- vi skall göra redovisningar imorgon om HjärnExpriment som vi skapar själva.
Vårt ämne är Orgasm! 
När man får detta påstår vi att man blir gladare - och det syns i hjärnan! 
True or not True? Vem vet....

Annars är det rätt mycket med skolan. 
Fast nu skall vi ha en "paus" där vi får läsa in 2 veckor till en tenta 
- i metoder i kognitiv neurovetenskap - låter det spännade? :)

Skall träffa Simon snart på stan för en fika - skall GÖTT!

Sen ikväll blir det lite jassons frestelse faktiskt 
- köpte fel i affären 
- skulle varit potatisgratän,
- men ack nej 
- henrik  
- skulle ha så bråttom så det blev fel. Där ser man 
- stress lönar sig ALDRIG!

Undra om man skulle köpa sig en ericsons mobil laddare också 
- min tycks ha "försvunnit"?

Men nu längtar jag mest efter mitt hjärta Malin som är i Thailand med hennes Mamma!

Snart Back with more news!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0