Halv trött?



Nu har jag varit så himla mycket igång i helgen - det är inte konstigt att man 
blir trött! 12 simskolor kanske var något mycket på 2 dagar, förstår mig inte
på dem som gör detta som heltid!!

Längtar nu till äta & umgås med hemma hos Pappa i eftermiddag,
skall bli avkopplande!

Kanske man kan pluigga i bussen på väg upp? Om jag skriver ut grejorna på
skrivaren, så behöver jag ju inte ta med mig datorn - smart Henrik,
där tänkte du till....

...igår så var jag hemma hos Mimmi - himlans kul - bra party Mimmi,
och grattis ännu en gång...

...var bjuden till Falun & Anna-Karins fest, men kunde inte komma loss
från simskolorna så tyvärr....

...Funderar på om jag skulle köpa en bilstol till Knut/Knutelina,
kan köpa en begagnad från Dessire - skall höra med Malin först bara!

Ja, det är mycket man skall fixa inför födelsen,
men det ordnar sig... en sak i sänder! :)

Nu skall jag diska, vila och softa lite inför trippen till Norra Sverige: Stenungsund! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0