Bloody Monday!

Sv:
Tjenare på mig själv och alla andra!
Tja, då var det måndag och jag har verkligen
försökt att plugga idag dessa artiklar som vi
har till tentan nästa veckan. Det går nästa
inte att plugga - jag får inte riktigt koncetrationen!
Men jag försöker i alla fall! :)

Var och inspektera en ny babysimbassäng
som jag kommer jobba i på måndagar i Partille.
Jättefin var den och skall bara ha 5 stycken 
bebisar och 5 förärldar i den... Mysigt! :)

Sen stressade jag iväg till Fjäderborgen,
där jag (som vanligt) fick stryk av Henrik
i badminton - att jag aldrig kan slå den där
dansken! Jag är helt enkelt sämre... hmm...



Tur jag hade en öl hemma som jag kunde
trösta mig med... :) Gööööötttt....

Blev Köttfärs, Rödlök, Mango C., Fransk Senap 
och grädde och pasta till middag idag.
Enkel mat men mycket gott! 

Nu måste jag plöja de sista sidorna på 
mina artiklar (hur svårt skall det vara?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0