Uppdatering!

Vi var visst inte så bra på att uppdatera oss på denna sidan,
men vi kan ju bara bli bättre! Eller hur? (som vi säger i göteborg)

Mycket har hänt sen sist jag skrev på denna sidan,
och mycket kommer att ske i framtiden!

Jag har gått och blivit farbror tex. Min bror Joakim
och hans Emmas har fått en underbar liten kille
som de kallar Erik. Min brorson! Gud vad han var liten.
Men litet var ju inte tiden då Emma låg inne. 
Totalt 40 timmar tog det - eller som min bror sa det
-"det var fruktansvärt att se någon lida så mycket..."
Han hade heller inte sovit på 3 dygn - eller duschat.
Men de såg fräsha ut för det...
Och vi fick hålla i lilla Erik och han somna i Malins famn
(Den naturliga modern som hon är...!!!)

Tre veckor har det även gått sen lille Noel kom till världen,
och nu skall jag få se honom för första gången! Mycket kul
skall det bli och vi har med oss våran helt nya HD-videokamera
som vi skall pröva! Påskmiddag hemma hos Mamma Tina & Roland
idag - igår var vi hemma hos min pappa i Stenungsund,
tack för den underbara maten - kul att även få se Farmor! :)

Nu har jag rafsat ihop lite information här,
men mer kommer om vårt liv i Sverige!

Hoppas alla våra vänner mår bra!

Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0