38 dagar kvar...



Ja - då var vi inne i Vecka 35 och vi börjar
redan börja bli lite otåliga - vill att det skall
komma nu - fast det vore ju rätt bra om vi kunde
vänta lite till...

Idag har vi varit i solen och ätit härlig mjukglass
med god topping! mums! Det var riktigt gott!

Ja, vad har då hänt sen sist? 
Båda kusinerna till lilla Felicia växer och knakar
som det bara står härliga till!
Vi har varit i skåne på besök och varit och
sett på lille NOEL och besökt äpplelandet
i Kvivik. Vi har även varit uppe i Stenungsund
och hälsat på lille ERIK och sett på hur han
sover så gott! Min lille BRORSON.

Kan man tänka sig det att man är FARBROR,
det låter ju nästan lite gammalt?

Nej, nu går det ganska bra i skolan
så nu skall jag lova mig själv att skriva varje
dag på denna! 
DETTA LOVAR JAG - hoppas jag kan hålla det 
också! :)

Det enda vi köpt till Felicia sen sist är en speciel
vagnskudde - måste vara en sån där special
format tydligen!

Sen har vi även fått en väligt fin badrock (vit) med
huva av MorMor och en MUmmi Mamma från Mormormor!
Vi tackar ödmjukast!

Vi har även varit på besök på sjukhuset för en förlossningsvisning
och varit på vår andra FÖRÄLDRAR GRUPP - börjar bli
riktigt trevligt där nu - de kanske skall vara med i min BABYSIM! :)

Oj, det blev lite mycket att skriva plötsligt...
Kanske skall nämna att jag plannerar att köpa en systemkamera
också inför Felicias födels.... en NIKON D90 vattnas lite i munnen,
nån som vet något bra om den eller?

Mycket nu...

:)

En vacker gravid kvinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0