Felicia har fått sina första idoler

Felicia har blivit väldigt förtjust i
en sida på internet som heter
www.babblarna.se. Där finns
en musikvideo som hon bara
älskar. Hon blir helt förtvivlad
när denna video tar slut eller
om man stänger av den innan
den är slut. Hon är helt
faschinerad av figurerna som
är med där! För er som har
småbarn gå in och kolla på
denna sida och visa för era
barn!
I lördags blev Felicia 8 mån.
Tiden springer iväg.
Igår hände något speciellt i
hennes utveckling. Hon lekte
på golvet med Henrik och rätt
som det är så tar hon tag i
hans ben, drar sig upp och
ställer sig upp helt av sig själv.
Förra veckan lärde hon sig att
sätta sig själv upp och ligger
och kryper på golvet eller
i sängen.
Det är så himla kul att följa
henne. Tråkigt att det är
så många i Malmö som
missar detta :-(.
Igår slog busvädret till igen
och det snöade hela kvällen.
Det var -13 grader när jag
gick till jobb igår. Idag är det
-7. När ska detta vinterväder
försvinna. Egentligen är det
ett i-landsproblem men det
är faktiskt jobbigt att ta
sig runt med barnvagn så
vi är mest hemma.

Mysbild

Favoritleksakerna

På väg ut

Kommentarer
Postat av: "Moster Virre"

Amen... när jag läste att snäckan fått sina första idoler var jag helt säker på att det skulle vara JAG! =) Ses till helgen.

2010-02-03 @ 09:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0