En vanlig vecka

I tisdags var vi på träff med
föräldrargruppen. Kul att se
hur alla bebisar växer. 
Efter det åkte vi och hade
babysim. På tisdagar är 
det ju bara jag, Henrik
och prinsessan som badar.
Hon fick prova att dyka igen
och denna gången tyckte
hon att det var roligare.
Hon plaskade även runt
i sin badring precis som
på bilderna i det förra
inlägget.
Felicia har två små vita
prickar i underkäken.
Det känns inget när
jag tar med fingret men
jag börjar misstänka 
att det kan vara tänder 
som är på gång.
Fortsättning följer....
 
Idag var vi på öppna
förskolan och var med
på deras sångstund.
Felicia tyckte att det
var spännande men 
hon hade inte sovit 
på nästan tre timmar
när det började så
ni som har träffat
henne förstår att hon
var ganska trött, så
på slutet blev hon
lite gnällig.
Jag har varit dålig 
på att ta bilder denna
veckan så nya bilder
kommer i nästa inlägg.
Imorgon kommer Jenny
på besök. Så det blir
en kul helg med shopping,
babysim och bara få umgås
med henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0