Lugn vecka

Det har varit en ganska 
händelselös vecka.
Henrik har varit hemma
större delen av veckan.
Har inte varit så mycket
i skolan.
Igår hade jag en dag för
mig själv. 
Henrik och Felicia tog
tåget till Stenungsund
för att hälsa på farmor.
Jag var hemma och tog
det lugnt och tog en tur
till stan. 
Felicia fick gröt och
mangopuré till lunch.
Det går jättebra att
ge henne vanlig mat.
Tror inte att det ska bli
några problem att sluta
amma. Tänkte satsa att
sluta helt till jul. Men vi
får se hur det går.
Nu är Henrik på babysim.
Jag tänkte ta en promenad
med prinsessan men när
jag klätt på henne, spänt
fast henne i vagnen och 
mig själv inser jag att han 
har tagit nyckeln till 
garaget med sig och där
är vagnsdelen. Så vi
får stanna hemma.
Men nu måste vi göra
en kopia av den där
nyckeln. Tänk om vi
skulle iväg på något
speciellt.
I helgen så är det 
babysim som vanligt
imorgon och på söndag
är inget planerat.
Det är ju fars dag men
varken jag eller Henrik
kommer att få chans att
träffa våra pappor men 
Felicia kan fira sin iallafall.
Fler bilder kommer i 
nästa inlägg.
Trevlig helg allihop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0