Felicia 3 månader

Idag fyller prinsessan 3 månader!
Tiden går fort men ändå känns det
som om hon alltid har funnits hos oss.
Igår innan vi flyttade det sista satt hon
och inspekterade sina tår och helt
plötsligt lutade hon sig fram och
sög tag på sin stortå. Det såg så
roligt ut. Synd att jag inte hann ta
foto på det.

Igår flyttade vi som sagt det sista
och fick även städat det sista så
allt är klart för inspektion imorgon.
Felicias mormor och morfar kom
upp från Malmö och hjälpte till
med det sista samt att de hjälpte
till att packa upp allt i den nya
lägenheten. Tack så mycket för
hjälpen! 
Idag var vi på IKEA och handlade
lite saker som behövdes.
Det är ett kostsamt projekt att 
flytta till ett större boende!
Henrik har fixat hela dagen 
med att sätta upp rullgardiner,
ordna med lampor mm i 
Felicias rum samt fått klart
med alla garderober så att
vi fått ordnat så att alla kläder
är på plats.
Det största problemet jag har nu
är att vi inte har några tv-kanaler.
Vi ska ordna med en box men det
tar några dagar till så jag får väl
kolla lite på internet och läsa böcker.
Henrik tycker att det är ganska skönt
utan tv och prinsessan sover alltid
på kvällarna så hon bryr sig inte ;-)!

Bilder kommer lite senare eftersom
jag inte har helt koll på var kabeln
till kameran är någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0