3 veckor kvar

Ja, nu börjar det närma sig.
Slutar jobba om 9 dagar sen
är det bara att vänta.
Hon ligger med huvudet ner,
alltså är hon startklar haha!
Det har hon gjort den senaste
månaden.
Jag mätte midjemåttet för ett
par dagar sedan. 117 cm!!!
Får trevligt besök nästa vecka
av pappa då vi även ska fira
två födelsedagar, både Henriks
och Felicias eftersom de fyller
år dagarna efter varandra.
Till Kristi Himmelfärds kommer
mamma och Rolle på besök.
Skönt med lite uppbackning
av barnvakt om det skulle sätta
igång tidigare.
Felicia slutar på dagis samma dag
som jag slutar jobba.
Mycket som händer. Flytten börjar
också närma sig. Snart är det bara
en månad kvar innan vi ska bli
skåningar igen!
Jag var på fotboll och såg Häcken-MFF
i fredags, det var ett tag sedan man var
omringad av så många skåningar.
Jag är dålig på att uppdatera samt
lägga in bilder men det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0