Nu kommer det lite bilder!!!

Jag vet att jag har varit seg på att uppdatera med
bilder men här kommer de äntligen!
Sommaren rullar på i oroväckande snabbt tempo.
Jag har huniit fylla år vilket firades med tårta här hemma.
Vi har också varit en tur på Ven vilket alltid är trevligt.
Flera turer in till Malmö har det också blivit.
I onsdags fick jag äntligen tid att gå på bio med mamma
och se sista Harry Potter filmen. Henrik fick ta hand om
båda barnen och ge Tilde flaskan.
Felicia är busig som vanligt och pratar mer och mer.
Det är hela meningar som kommer ut ur hennes mun nu!
Jag satt ivägen för henne för några dagar sedan och då
tittar hon på mig och säger på blandad göteborgska och
skånska: Mamma, flytta på dig!
Hon låste in sig på toaletten också förra veckan. Som tur
är kan man låsa upp ute ifrån.
Hon har tagit som uppgift att hämta Tildes napp när hon
behöver den! Hon är så snäll mot sin lillasyster. Även
om hon av misstag råkade ställa sig på Tildes huvud.
Tilde skrek som bara den och Felicia förstod inte riktigt
vad hon hade gjort. Det gäller att vara uppmärksam!
Vad gäller den lilla så växer hon så det knakar.
Var på kontroll på BVC i torsdags. Då vägde hon 5320 gr
vilket är en viktökning på 620 gr på två veckor.
Hon är 58,5 cm så hon har växt 2,5 cm på två veckor.
De två senaste nätterna har hon sovit sex timmar i sträck.
Så allt är bara bra med oss alla fyra!
Busar med gammelmormor i kyrkan på kusin Nellys dop
Myser i Felicias säng!
Så här skönt har Tilde det i vagnen!
Klämma i håret och mammas högklackade stövlar!
Somnat i babygymmet

Båten på väg till Ven

Storasyster och lillasyster

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh äntligen Malin! Jag har vart inne nästan varje dag ich tittat! MER BILDER!! Ha ha ha hur gick det med Tildes huvud egentligen när Felicia stod på det?!?! Saknar dig här i Göteborg !!!

Kram Eva

2011-07-25 @ 11:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0