Snart börjar vardagen igen

Snart är sommaren slut eller kan man
kalla det sommar med tanke på vädret?
Vi har haft det bra ändå. Felicia har hunnit
bada i kusin Noels pool två ggr iallafall samt
att hon och pappa var ute och seglade på
Västkusten i helgen. De hade kanonväder
medans det var regnigt och kallt i Skåne.
Nästa vecka börjar inskolning på förskolan
vilket jag tror kommer att gå bra.
Kusin Noel är där samt att hon har gått på
förskola tidigare.
Tilde blir också mer medveten nu. Hon ler och
skrattar ofta. Hon är väldigt intresserad av
Felicia som hon ler åt så fort hon ser henne.
Jag och Felicia badade henne idag och hon
log och skrattade hela tiden. Däremot blev
hon ledsen när hon kom upp. Kan det vara
ett badmonster till i familjen kanske?
Henrik har börjat jobba nu så det blev
mer tid för mig ensam med barnen.
Tilde sover hyfsat bra och ofta om dagarna
så det går bra.
Om en månad är det dags för dop av den lilla
och därefter väntar en skön semester på Cypern!
Kusin Erik och Felicia roade sig med grannens hoppborg
Busunge på lekplats i Stenungsund
Trött mamma med sina två prinsessor
På barnteater med moster Maria, mormor och kusin Noel
Här är jag i pyjamas och på väg att börja skratta
Att mysa är det bästa jag vet
Besök på Ystad djurpark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0