Sovmorgon

Då har ännu en ny vecka börjat.
Jag har jobbat i helgen men nu
är jag hemma i veckan med
prinsessan. Därför passade det
bra med en sovmorgon.
Felicia vaknar vanligtvis
mellan 6.30-7.00. Det slår
sällan fel med de klockslagen.
Idag vaknade jag 8.15 och det
var helt tyst. Henrik hade åkt
till Skövde till en föreläsning.
Inte förrän kl 9 vaknade lilla
monstret. Trodde först att hon
var sjuk eftersom jag har
varit lite dålig och nu är det
Henriks tur men hon var lika
glad och busig som vanligt.
Så hela mat och sov schemat
har blivit framskjutet idag.
Jag har tagit några bilder idag
som jag har lagt in nedan samt
några från den gångna veckan.
I fredags hade vi hela
föräldrargruppen över på
tapaskväll. Det var supertrevligt
och alla fem barnen sprang
runt och lekte. Tog tyvärr inga
bilder men jag kan lova att de
var hur söta som helst.

Kollar på Barnkanalen på TV

Sitter framför spegeln och spelar

Jag ska krypa in överallt

Mamma bygger med Lego och jag sitter i korgen och tittar på

Jag har samma frisyr som fågeln i Kalle Ankas jul

Titta jag har städat (det är det vagnen används till nuförtiden)

Mammas dunskor är sköna

Sitter och komponerar på toaletten

Ärtor är gott

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har jag kommit på att Noel & Felicia FAKTISKT är lite lika. Kusinlika... om det finns något som heter det?! Haha! Kram på er!

2010-09-13 @ 21:47:53
URL: http://familjenbergbring.blogg.se/
Postat av: Malin

Heejj på er:)hoppas allt är bra! Malin, tina sa att du hade försökt skicka ett mms till mig, men det kom bara text så jag uppgfattade inte som att där skulle vara bild:( du får jääätte gärna prova skicka igen!!kram på er

2010-09-15 @ 22:07:18
URL: http://malinbjursell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0