Två veckor till värme

Någon mer än jag som tycker att
det är kallt? Gissa om vår familj
längtar till Thailand. Två veckor kvar.
Felicia fick sin andra Twinrix spruta
igår så nu är hon helt skyddad när
vi åker den 4/11.
Hon har varit lite sjuk de två senaste
veckorna med mycket hosta, näsan
rinner konstant och haft lite feber
till och från. Men nu är hon frisk och
då fick jag passa på att ta henne
till vaccinationcentralen.
Idag har hon varit och busat med
pojkvännen Mio. De två sprang omkring
och busade hela eftermiddagen.
Felicia var helt slut när vi kom hem och
somnade kl 19. Hon har somnat vid den
tiden på kvällarna de senaste veckorna
och sovit till 8 på morgonen. Lyxigt för
mig och Henrik. Vi får se hur länge det
håller i sig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får en underbar resa:) (inte aaalls avvis;P) kramkram <3

2010-11-01 @ 10:12:46
URL: http://malinbjursell.blogg.se/
Postat av: Kusin Caroline

Trevlig resa! Jag ska också till Thailand, fast över nyår=) Kram på er

2010-11-02 @ 10:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0