Felicias tidiga present från sin pappa

Nu närmar sig 1 års dagen med stormsteg.
Idag är det ett år sedan vattnet gick men
det skulle dröja några dagar till innan hon
tittade ut.
Nedan kommer bilder på presenten som
jag skrev om sist som Henrik har köpt.
Presenterna från mig får hon inte förrän
på söndag innan vi åker till Malmö.
Igår hade vi träff med föräldrargruppen.
Det blev en fika och sen en promenad
till en stor lekplats.
Idag har Henrik haft sin sista tenta så
nu har hans sommar börjat. Som ni
vet sen tidigare så ska han vara
pappaledig hela sommaren medans jag
ska jobba. Men det är inte mer än
rättvist med tanke på att jag var hemma
de 7 första månaderna innan jag började
jobba lite grann.
Idag har vi också börjat förbereda inför
lördag när vi ska ha firande för släkt
och vänner i Göteborg. Som vanligt ska
Henrik baka allting själv så det tar lite
tid med tanke på hur många olika sorters
kakor det kommer att bli.
Vädret har varit lite sämre denna veckan
jämfört med förra. Lite kallare men nu
skiner solen. Prinsessan var ute ett sväng
innan och gick med sin lära-gå-vagn utanför
huset. Fick tyvärr inga bilder på det då jag
hade fullt upp att hålla henne kvar på
trottoaren.

Överallt lämnar hon spår efter sig...

Klädintresserad

Lunch i vårvädret efter att ha tagit fram trädgårdsmöblerna

Ringaren från Notre dame

Vad är detta pappa?

Vilken stor kudde!

Man kan sitta i den också med ryggstöd

Pappa och prinsessan myser

Blivande bagare?

Måtten ska med överallt

Detta blir sista inlägget innan resan till Malmö.
Återkommer när vi är tillbaka i Göteborg om några veckor!

Kommentarer
Postat av: Malin

söta söta felicia:) ska bli kul att ses på lördag!! kramkram

2010-05-28 @ 10:15:00
URL: http://malinbjursell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0