Tre veckor till Thailand!

Nu börjar det närma sig med stormsteg.
Vi bokade resan i augusti så vi har väntat
länge på detta.
Felicia börjar bli svårare och svårare
att underhålla. Är gnälligare än tidigare
och tröttnar fort på sina leksaker
och när man försöker underhålla
henne. Hon är som en Duracellkanin.
Kryper runt i hela lägenheten och
ställer sig upp och sätter sig ner
konstant. Kan inte sitta stilla en
sekund.
Veckorna fortsätter med att jag
och Henrik turas om att vara hemma
med prinsessan och att jobba och
plugga. Det funkar väldigt bra.
Jag kommer att jobba ca 60%
denna månaden.
På fredag ska Henrik och Felicia
till Stenungsund och sova hos
farmor till lördag. Jag slutar
jobba kl 19 på fredag och
börjar kl 9 dagen därpå.
Så det kommer vara första
natten jag är ifrån Felicia
någonsin. Kommer att kännas
lite konstigt.
Nedan kommer lite bilder
från Malmö tagna med
Henriks superkamera!



Visar mormor att jag är en indian

Tittar fram ur leklådan











Låt mig vara!

Överfallen med en kusinkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0