Malmö tomorrow

Resten av förra veckan var det
bara jobb som gällde.
I lördags vakande jag av
fruktansvärd halsont.
Sån smärta att man
drar sig för att svälja.
Men jag gick till jobb
iallafall. Det gick ok.
Jobbade även i söndags
även om jag fortfarande
hade väldigt ont.
Har bara tagit det lugnt
igår och idag. Det har
bara varit jag och Felicia
hemma eftersom Henrik
varit i skolan.
Prinsessan har varit på
strålande humör. En
gladare unge får man
leta efter. Hon kör
runt i sin gåstol, drar
sig runt på golvet med
sina leksaker och
hoppar i sin hoppgunga
som en riktig känguru!
De senaste dagarna
har hon vaknat kl 06
och det är mindre kul
men vi får väl hoppas
att det blir ändring på
det snart. Man får
vara glad att hon
sover hela nätterna
iallafall. Det finns
andra som har det värre!
Imorgon är det dags
för årets första besök
i Malmö! Vi kommer
fram på eftermiddagen.
På kvällen ska jag
och Henrik på bio
med mamma och se
Avatar i 3D. Det är
första gången jag
ska se något i 3D.
Jag kan tänka mig
att hela Royal kommer
att se ganska roliga
ut i sina brillor haha!
Morfar ska vara barnvakt.
Men det blir nog inga
problem. Felicia är
ju som sagt världens
snällaste så jag har
svårt att tro att det
kommer gå annat
än bra.
Vi stannar i Malmö
till måndag eftermiddag.
Jag kommer även
passa på att jobba på
söndag. Jag kan ju
sitta på kontoret i
Malmö också. Det
är det som gör mitt jobb
så himla smidigt.

Cooling

Kommentarer
Postat av: Familjen Dilton

GRATTIS FELICIA på din FÖRSTA namnsdag!!! Kramar från släkten i Lund!

2010-01-14 @ 16:24:27
URL: http://diltons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0