Ännu en vintervecka

Då är det fredag igen...
Idag kommer det fint besök
från Malmö! Jenny, Virre och
Jonas kommer hit ikväll och
stannar över helgen.
Bra att man har en stor
lägenhet så att alla får plats.
Idag ska prinsessan få sin
andra influensa spruta.
I Göteborg får man gå på
drop-in varje fredag mellan
13-16 eller ringer några
dagar innan sitt bvc besök
så att de kan förbereda.
Förra veckan var hon förkyld
men denna veckan är hon
redo (även om hon själv inte
vet om det!)
Denna veckan har mest
spenderats inomhus.
I måndags tog vi
visserligen bussen till
Åsa och Mio för en fika
och lite lek. Felicia var
överlycklig över att få
leka med någon och med
andra leksaker än sina egna.
I tisdags var Mio och Åsa
hos oss. Det blev ett kort
besök eftersom det började
snöa och blåsa.
Igår var Henrik och Felicia
i Stenungsund och hälsade
på farmor. Jag hade en dag
för mig själv.
Idag är det strålande väder.
Ca -5 grader och sol.
Ska bli skönt att komma
ut en tur.
Felicia ställer sig mer och
mer upp. Hon har också
visat sig ha ett envist
humör. Om man tar något
ifrån henne så kan hon
börja skrika och gråta
hysteriskt. Det går över
snabbt men hon visar
tydligt vad hon tycker.
Men i övrigt lika glad
som vanligt. Idag sov hon
till halv åtta.

Mys med pappa

Mitt senaste projekt är klart! Det tog en månad

Den ständiga kampen med att ta sig i och ur bollhavet

Provar skorna som ska med till Thailand

Vad är det jag har på fötterna?

Undersöker vad som finns under bordet

Sitter för mig själv och gör nr.2

Tittar på favoriterna Babblarna

Vill inte sova (för en gångs skull)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0