Bilder från semestern!!! (42 st!!!)

Nu har jag tagit mig i kragen
och lagt in bilderna på datorn.
Henrik har också lagt in sina
så det blev typ 800 st totalt
från Thailand. Har valt ut
några stycken.
Jag kan meddela att
prinsessan kom in i svensk
dygnsrytm direkt och har
sovit båda nätterna sen vi
kom hem.

Sov gott i sin vagga på flyget

Första lunchen och ölen på hotellet

Samlade på vårt rum

Ett av många bad i poolen

Leker med mormor

Packåsna på den lokala marknaden

Leker med sina nya leksaker

en av många kvällar ute (prinsessan har somnat hos mormor)

Le mot kameran

Middag med de lokala vännerna i Phuket town

Taskiga pappa

Middag med skräddaren på indisk restaurang

Vad är det här för något?

Man blir trött av att leka i sanden

Härliga Koh Khai Nok

Alltid glad

En av aktiviteterna i poolen

Krypa runt på balkongen var ett stort nöje (den var barnsäker)

Lunchdags på Sunwing i Bangtao (se på min fina Lollo&Bernie haklapp)

Jag vill ha mammas mat! Lunch tillsammans med Michaela på Sunwing

Dricka ur sugrör är kul, det ville jag göra hela tiden

Redo för vattenkrig på Song Kran i Patong

Höga vågor i Surin beach

Vad är det för något?

Var är vi nu på väg?

Fika med Nui och Anong på Swensen´s (världens bästa glasställe)

Plask i poolen

Kan det vara bekvämt?

Dags att flyga från Phuket till Aten

Nedan kommer några bilder från Henriks kamera



Vägen ner till poolen

Stranden i Surin

Strandpromenaden i Surin

Njuter i värmen på Koh Khai Nok

Yes! Äntligen fick jag leka i sanden

En kväll i Kamala

En av många av hotellets personal som bar runt på prinsessan

Bilder från när Henrik ställde upp och körde utflykt till Phi-Phi islands

Prinsessan är lite sjuk och ville mest vila

Felicia praktiserar i receptionen på Sunwing

Härjar runt vid gaten på Atens flygplats. Alltid lika glad

Sover på golvet med mamma! Ska snart gå på flyget till Kastrup




Kommentarer
Postat av: Maria

Naww vad fina bilder! Mosters prinsessa har blivit så stor! Längtar tills vi träffas! Tror Noel och Felicia kan hitta på mkt skit tsm nu när de är större =) Kram på er!

2010-04-23 @ 21:14:10
URL: http://familjenbergbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0