Tillbaka i Gbg

Då är man tillbaka i vardagen igen.
För mig innebär det att vara hemma
med Felicia. För Henrik innebär det
babysim, skola och vara med sin
familj.

Bröllopet i lördags blev väldigt lyckat.
Naturligtvis sprutade tårarna på mig,
mamma och mormor.
Jag kunde knappt titta på Maria och
Niclas haha.
Men cermonin i kyrkan var jättefin
och därefter var det middag och fest
i en lokal mellan Malmö och Trelleborg.
Här serverades det en god trerätters
middag samt tårta och diverse dricka!
Jag hade förberett ett tal som varken
Maria eller Niclas visste om.
Det gick bra och alla skrattade en del
då jag berättade lite roliga historier
om Maria när hon var liten.
Jag och Henrik hjälpte också till med
att ta hand om Noel. Vi hade ju ändå
Felicia med oss så ett eller två barn
spelar ju ingen roll att ta hand om.
Men det var Malin (inte jag) var den
som tog mest hand om Noel.
På natten körde jag och Henrik hem
med båda bebisarna till pappa.
Noel var hungrig när vi kom hem så
Henrik gav honom mat. Felicia fick
också mat och därefter somnade
båda två.

På söndagen var Noel kvar
större delen av dagen så det var
full fart hela dagen.
På måndags morgon tog vi tåget
tillbaka till Gbg igen.

Igår var prinsessan lite förkyld
så vi var bara hemma och
idag är hon bättre men jag
har lite ont i halsen.
Just nu är Henrik och Felicia
i stan och fikar med en kompis
till Henrik och jag är hemma
och har lite tid för mig själv.
Uppkopplingen går extremt
långsamt så jag kan inte lägga
in några bilder just nu men
ska försöka senare igen.



Kommentarer
Postat av: Camilla Dilton

Jätte fint tal Malin! Modigt att tala inför så mycket folk. Hoppas att allt är bra med dig och dina lilla familj. Kramar Camilla

2009-09-18 @ 14:46:50
URL: http://diltons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0