7 dagar kvar...

...då var det endast en vecka kvar,
eller blir det inte så långt kanske?

Malin börjar känna av lite förvärkar,
och vi förbereder oss med andnings
tekniker för dämpa smärta lite grann.
Men det kan ju ta fortfarande ett tag 
innan det händer något....

Söndag morgon nu,
och hela dagen framför mig har jag 
ett forskningprojekt som jag skall
göra en presentation på. Jag har
haft det klart sedan tidigare,
men har ändrat och ändrat för att 
förbättra det. Och skall jag säkert ändra
allt idag, in till det sista. Skall försöka 
bli klar med det idag - så jag kan fokuser
mig på att plugga för tenta den 4 juni.
(vi får se om jag "kan fokusera" mig om
barnet har kommit eller inte... )

Helgen har varit lugn,
jobbat på babysimmet - nästa lördag 
är det sista gången där för sommaren.
Och snart är det dags att börja att jobba
i Stenungsund istället. Jobbar ju på
Majblomman på sommarna som 
seglingsinstruktör och simlärare. 
Skall bli roligt på samma sätt att det skall
bli tråkigt att inte få vara hemma hela tiden
med Malin och den som kommer. Men
jag kommmer ju vara hemma hela hösten
mesta dels - perfekt att skaffa barn när man 
pluggar - då kan ju hjälpa till så mycket mer!

Nu är det dags att dyka ner i forskningsrapporter
och fixa det här "lilla" sista, innan det händer
något...

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0