4 dagar kvar...

...det börjar dra ihop sig nu,

 

sa barnmorskan när vi på undersökning

idag. Låter spännande måste jag säga,

vill gärna att hon kommer snart så 

jag får hålla henne! :)

 

I dagarna som varit har Malin haft en 

del värkar men det kan man ju även

ha långt innan, men tycker det är 

annorlunda nu. Något speciellt

är på g.... Jag i min tur håller

på att skämma bort Malin hela

tiden med krämig mat och 

många efterrätter! :) Man

skall njuta av livet när man är

gravid! :)

 

 

Fick köpt en sån där badtemperatur

mätare som flyter för badkaret,

efter som vår Felicia kommer vara

på många babysim i framtiden! :)

Vi har redan fått köpt en vanlig temp

som är böjbar i ändan. skitbra från

Ullared och 39 spänn är inte farligt.

 

Fick en fleecefilt från ViFöräldrar

skickat till oss häromdag.

Vi skulle ju ha en bok, ringde till

dem och så får vi en bok också

och så får vi behålla filten.

helt ok deal! Men jag har spannat

in en annan filt som jag vill köpa

som så mjuk och go... kanske

jag som är kvinnan i förhållandet?

 

Har nu beställt alla studieböcker

för hösten, totalt kanske för 2400 kr

men det är det värt. Så slipper jag

köpa dem sen! :) 

Böckerna blev följande:

Evolutionary Psychology. (second edition). (2003).

 

Positive Psychology Coaching: Putting the Science of 

Happiness to Work for Your Clients. (2007).

 

Quality of Life Therapy: Applying a Life Satisfaction 

Approach to Positive Psychology and Cognitive Therapy. (2006).

 

DSM-IV Made Easy. (2006).

 

Guiden till idrottspsykologisk rådgivning. (2004).

 

Foundations of Sport and Exercise Psychology. (2006).

 

Härliga kurslittratur böcker som jag vill gärna sjunka in i snart! :)

Visst är jag galen, men gillar verkligen detta ämne jag pluggar!

 

Köpte en våtdräkt inför sommaren då jag skall jobba för Majblomman

som simlärare - det blir så kallt när man står där så länge.

Hitta en billig på rea på stadium. 299 spänn. Wow.

Fick bli en liten födelsedagspresent från mig själv.

Men jag vill verkligen ha en systemkamera....!!!! Måste försöka

samla ihop pengar till en!

 

Så här ser våtdräkten ut på mig! :)

 


Kommentarer
Postat av: Andreas Bergbring

Där har vi ju speedokillen! FANTASTISKT!

2009-06-06 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0