Nu vaknar vi till igen!

Ja, vi hade ett par dagar då vi inte skrev på vår blogg,
men nu skall vi försöka bli lite bättre och i alla fall försöka
skriva inlägg varje dag (skall försöka lova...)

Idag har vi varit på IKEA och köpt halva affären känns det
som, men konstigt nog fanns det prylar kvar när vi lämnade stället.
Barnstol, täcke och andra saker till vår Felicia som skall komma
till världen i slutet av maj. Hon kommer vara en lycklig flicka
eftersom vi köpt många saker till henne.

Igår var vi och fika med Mimmi som berättade en rolig och hemlig
nyhet (Vi blev väldigt glada, Mimmi!)!
Vi var även och köpte regnskydd till barnvagnen, en bärsjal 
som både Malin och jag kan använda. Vi skall även få en 
babybjörn bärsele av min chef Jennifer. Hämtade även ut
en gratis hink för blöjer - skall vara luktfri - men jag tvivlar att den funkerar!
Vi köpte även billiga bodys för 29!?!? kr st på detta ställe... man kan ju inte låta bli...

Dagens roliga: "Pissskydd" till madrassen till spjällsängen 
- Malin kunde inte sluta skratta åt detta namn... 
Det heter väl så?

En sak till: Vi är bakom dig Maria - vad än du gör! :)
Vi älskar dig, Niklas och Noel!

Nu lite bilder på saker som är inköpta den närmaste veckan (är nu mera en fattig man):


Något att bada i...

Något att sitta i...

Något som gör att man sitter bättre...



Något att bli buren i...



Något att kasta skit i...



Något att bli filmad med...


Något att sova i...


Något att skydda min fina vagn som jag skall sussa i...

Något där jag kan bli ren igen och få en ny blöja...


Och en hel andra små saker som dyker upp...

Vi åter kommer med vad som händer,
Malin & Jag hälsar till Alla där ute! 
:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0