En vacker dag innan snön kom IGEN! :)

Vi var ute och gick i den vackra solen igår,
såg en Pågen budbil och var bara tvungen 
att ta denna bild som passar in så bra på Malin!


En härlig liten bulle som ligger Malins ugnen,
är på väg... :)

Kom snö i natt - NÄR SKALL DET BLI VÅR????
Man kan ju undra om man lever nära
nordpolen eller något?
:)

Idag har jag haft Dessire & Hannes på besök,
som fick ett litet trätåg som jag köpt för ett tag sen till han.
Vi åt härlig chokladkaka, bullar och drack kaffe.
Tack för en fin påskblomma,
och trevligt sällskap Dessire, som vanligt :)

Har även hunnit med att spela lite "bad"minton 
(ungefär som det gick kan man säga) med
Simon som hann klämma in en fika efter
"matchen" innan han skulle iväg på 
Afterwork Impro. Skulle även vilja dit,
men jag vill inte stressa... 

Blev även bjuden med Anders från
klassen att gå på Jazz-konsert ikväll,
men jag skall nog äta middag med
Malin och ta det luuuuuuungt
(på skånskt vis)....

Imorgon laddar vi med 11 Baby, Mini
& Simskolektioner... det blir en lång
och utarbetad dag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0