Så föll den av...

...den lilla navelsträngen. Den satt långt inne
men till slut så trillade den av under en av
många amningar under dagen! Nu skall vi 
bara vänta tills den har läkt, så kan vi bada
i bassäng sedan! :)

Idag har vi fått besök av Jenny från Skåneland
och hennes systerdotter Julia följde också med.
Det var mycket trevligt och lilla prinsessan fick
många klädder att addera till sin samling. Hon
har fått så många fina dressar nu att prova,
och är så glad för dem alla! :) Vi tog en liten 
promenad ner till Haga och åt paj, pannin, sallad
och jättekanelbullar! MUMS! Man kan inte finna
större bullar än de på Cafe Husaren i Haga!
Rekomenderas!

På hemvägen fick det bli en liten organisk glass
från Glasshyttan som pricken över i:et! 
Det är ju så man får gotta sig ibland...

På kvällen ville vi softa lite och vara lite 
slöa, så jag köpte (just det ja) köpt fiskgratän.
Inte likt mig som vill göra allt själv,
men idag var jag lite trött. Men då fick vi 
även besök av Mimmi och hennes man Danne
och bjöd in de på snabb middag. Slängde ihop
en citronmaräng med varma hallon som efterrätt.
Som sagt, man får gotta sig ibland eller väldigt ofta...
Av Mimmi & Danne fick en fin kjol och en fin scarf,
Felicia tackar ochj bugar! :) 

Och nu har vi packat det mesta som vi skall ha med
oss för flytten upp till Stenungsund imorgon.
Skit, det var mycket saker som man skulle ha med.
Är ju ett projekt med prinsessans alla saker,
men det klart att allt skall med! :)
Farfar Lars-Erik kommer och hämtar oss så
vi slipper ta tåget upp, och sen skall vi äta
gryta hemma hos mamma Tina & Eddy som
skall visa oss allt om lägenheten där uppe!
Skall bli spännande att bo i en annan lägenhet
och se hur det fungerar...

Nu är jag trött,
Malin ammar
och jag tror att jag skall byta blöja,
ytterligare ännu en gång... :)




Man är inte stor när man är liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0