Prinsessan bara växer och växer

Då var det ett nytt besök på BVC igår.
Dagen började med att vi höll på att försova oss till tåget in till Gbg.
Felicia vaknade vid 5 och skulle ha mat sen ville hon inte somna om
på ett par timmar så när vi väl somnade alla tre så sov vi lite för länge
och det blev lite stressigt när vi skulle ta oss till stationen men det gick
bra och vi kom fram 4 min innan tåget skulle gå...
På BVC visade det sig att Felicia gått upp 180 gr på 4 dagar och vägde
4550 gr och mätte 57 cm. (Inte konstigt att vissa klädesplagg börjar
sitta lite tajt på henne). Allting var bra och vi ska tillbaka på nästa kontroll
om två veckor. Det är nu också dags att börja ge henne D-vitamin.

Idag har vi varit nere på "torget" som det heter i Stenungsund. Man kan inte
säga stan eller centrum för det är för litet utan det finns ett torg där alla 
affärer finns och även hamnen med en trevlig liten promenad där båtarna
finns.
Det blev lite shopping iallafall både till Felicia och hennes mamma. Måste 
skaffa lite nya kläder nu när magen är borta. Alla graviditetskilona har
redan försvunnit (YES!!!) men borde kanske gå ner ytterligare några till.
Efter lite shopping och andra ärenden begav vi oss hemåt.
Det är ju så himla varmt och vi vill inte att prinsessan ska vara ute allt
för länge.
Resten av dagen har vi bara myst och även passat på att tvätta. (Tvättkorgen
är ju aldrig tom numera).

Imorgon börjar Henrik jobba igen efter att ha varit ledig i nästan en vecka
så det är bara jag och Felicia hemma de närmaste dagarna.

Jag och mamma tittar på tv efter en av mina många måltider


Jag har alltid en massa miner när jag sover!!!


Denna pyjamas har jag fått från min mormors mor


Se så skönt jag sover i min bärsele hos pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0