Mycket nu...

Jo, det var väl så att jag skulle vara en daglig bloggar,
men allt går inte som har tänkt sig ibland. Kan nog tyckta
att jag kommit in någon slags svacka för min motivation
har blivit låg. Men det skall bli bättre nu! Malin landar i
natt och kommer hem till Göteborg nu på fredag!!! YEah!
Det skall bli riktigt skoj att se henne igen!

Jag köpte som sagt var Dessires barnbilstol för 400
riksdaler - en riktigt fin stol som vår "knut" kommer
sitta gött i - man kanske skulle ha en bil också?
Neeeej då, vi har ju buss och tåg här och långa
ben att gå med! :)



Laddar nu lite inför imorgon då jag även skall
utmana Simon i badminton - nu skall jag inte 
få stryk - det säger jag med basta!

Sen städa...

...sen kommer Malin som jag skall möta på 
stationen! YEAH! Undra hur stor hon har 
blivit under dessa 2 veckor - jag vet att
man går upp circka 400 gram i alla fall!
Intressant...
Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0