Julvecka

Nu är det snart äntligen jul!!!
Vi tjuvstartade redan imorse
och öppnade vars en julklapp!
Vi har ju minijul idag eftersom
vi åker till Malmö imorgon
och tar inte med oss
julklappar som vi köpt
till varandra!
Felicia tyckte att det var
väldigt roligt att dra i
pappret men det var ännu
roligare att smaka på det.
I veckan så har det inte
hänt speciellt mycket.
Jag har varit på glöggkväll
på jobb och även kollat
igenom mina mejl och
sett så att min inloggning
fungerar när jag ska börja
jobba. Jag hade 1205 melj
i min inbox. Det tog lite
tid att rensa!!!
Prinsessan har varit på
strålande humör som vanligt
förutom i söndags när det
var Lucia. Hon var gnällig hela
dagen och ville inte sova
lika mycket som hon brukar
annars. Vet inte vad det var
med henne.
Hon far runt i sin gåstol
och börjar röra sig mer
och mer när hon ligger ner.
Hon kan ta sig fram ca en
halvmeter men är duktig
på att ta sig runt i sidled.
Så det är fortfarande en
del frustrerande skrik i
huset.
Idag är det sista babysim
för året ohc ikväll ska vi
då fira minijulafton med
lite sill, ägg och julskinka.
Då ska vi också öppna
resterande julklappar.
Innan babysimmet tänkte
jag åka inom stan och gå
förbi Avenyn och ge lite
pengar till Musikhjälpen!
De samlar in pengar till
malariadrabbade.
För er som läser detta och
inte har skänkt några pengar
än smsa 50, 100 eller 200
till 72999
så känner ni
kanske att ni har gjort
iallafall en god gärning detta
året istället för att bara
köpa julklappar till nära och
kära.
God jul och gott nytt år!

Vår fina gran med en massa hemliga klappar

En glad tomte

Mys i soffan

En sur Lucia

Nyvaken med kudd -och nappmärken i hela ansiktet

Lyssnar på pappas musik

Vällingställning! Kolla in tårna

Tack för julklappen mormor och Roland

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tyvärr så blev våra julkort postade för sent är jag rädd för. Men de kommer nog fram lagom till att önska gott nytt år i alla fall;) Vi vill önska er EN RIKTIGT GOD JUL! Massor med kramar till er från oss.

2009-12-22 @ 19:59:50
URL: http://diltons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0